Verzenden, retourneren en klachten

Verzenden


  • Verzendkosten bij orders tot € 50 bedragen € 4,95 per pakket
  • Orders boven €50,- gratis verzending
  • Meubeltransport gratis. (tot aan de deur, begane grond)
  • Indien op voorraad is de levertijd 2 – 5 werkdagen


Retourneren


Wil je iets retourneren? Doe dat dan binnen 14 dagen want dat is de wettelijke zichttermijn. Deze zichttermijn gaat in op de eerstvolgende dag nadat het pakket bij jou is afgeleverd. Dit zichttermijn is niet van toepassing op geleverde maatwerk produkten of produkten die special door ons voor u bested zijn.

 

Het product moet complete en onbeschadigd in originele staat en verpakking - indien redelijkerwijs mogelijk - worden teruggestuurd.  (zelf afgeven en/of omruilen kan natuurlijk ook in onze winkel, Markeresplein 26, 8271 BV in IJsselmuiden). De verzendkosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.

 

Indien produkten beschadigd retour komen, behouden wij ons het recht voor kosten ter compensatie te verrekenen. 

 

Bij het pakket zit een retourformulier en een sticker met ons retouradres. Vul het formulier in en stop deze in de doos. En de sticker met het retouradres bovenop de doos. Verzend het pakket via post.nl of DHL for you. Dat zijn de goedkoopste manieren om te retourneren. 

 

Wanneer wij het artikel retour hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestigingsmail en wordt de retour verder afgewikkeld. Als je hebt aangegeven dat je het aankoopbedrag terug wilt (inclusief evt. verzendkosten voor heenzending), regelen wij dat binnen uiterlijk 30 dagen vanaf het moment van retourzending.


Heb je een klacht?

 

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat heel vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen.  

Hoe gaan we nu verder ?

 

1) Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 14 dagen onze reactie.

2) We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is.

3) Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een  oplossing te komen.

4) Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen. 

Meld je klacht per post, telefoon of e-mail (betreft het een klacht over een product, graag een foto bijvoegen

 

Studio N.3.8 Woon-en Cadeaushop                                     
T.a.v. klachtenafhandeling ,                                                                  
Dorpsweg 43a, 8271 BJ IJsselmuiden                                                     
Telefoon: 038 -760 05 29                                                                             
E-mail: Nanne@studioN38.nl